نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
به گزارش موعود به نقل از روزنامه لس آنجلس تایمز گزارش داد کارگردان برجسته هالیوود که فیلم "تاپ گان" از جمله کارهایش بود، با پریدن از روی پلی در سن پدرو واقع در ایالت کالیفرنیا خودکشی کرده است.
جسد  تونی اسکات توسط نیروهای پلیس و گارد ساحلی آمریکا از آب های نزدیک پل وینسنت توماس بیرون آورده شده است.
براساس این گزارش، ماموران یک یادداشت خودکشی در خودروی اسکات که بر روی پل پارک شده بود، پیدا کردند.
چندین شاهد اعلام کردند اسکات از روی نرده پل بالا رفته و سپس به داخل آب پریده است.
به علاوه "تاپ گان" که تام کروز در آن بازی کرده است، اسکات همچنین فیلم های "دشمن کشور"، "پلیس بورلی هیلز دو" و "موج سرخ" را کارگردانی کرده است.




:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

خبرگزاری فارس: آمریکا ۱۵۰ میلیون دلار از دارایی‌های حزب‌الله لبنان را به اتهام آنچه پولشویی خوانده شد، مسدود کرد.

خبرگزاری فارس: اتهام جدید آمریکا علیه حزب‌الله

به گزارش فارس، به نقل شبکه خبری سی‌ان‌ان، مقامات فدرال آمریکا دوشنبه اعلام کردند، 150 میلیون دلار از دارایی‌های حزب الله لبنان را به اتهام دست داشتن در عملیات پولشویی مسدود کردند. گفته می‌شود این اقدام به دنبال شکایت از بانک لبنانی کانادایی صورت گرفت که متهم به پولشویی برای حزب‌الله لبنان در سراسر جهان است.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، مقامات آمریکایی مدعی هستند، بانک لبنانی کانادایی و سایر نهادهای مالی بین سال‌های 2007 تا 2011، از فروش مواد مخدر و انجام سایر فعالیت‌های جنایی در آمریکا، 329 میلیون دلار عایدی داشته‌اند که با این پول‌ها خودروهای دست دوم خریداری می‌کنند و سپس در آفریقای غربی به فروش می‌رسانند.

وزرات مبارزه با مواد مخدر آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: عواید این بانک‌ها از طریق کانال‌های تحت کنترل حزب‌الله به لبنان باز می‌گردد.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده: سپتامبر سال گذشته،‌ بانک لبنانی «سوشیت جنرال»، بیشتر دارایی‌های بانک لبنانی کانادایی را خریداری کرد. حداقل 150 میلیون دلار از فروش دارایی‌های این بانک در حساب سپرده یک بانک لبنانی فرانسوی قرار داشت بنابراین مقامات آمریکایی این مبلغ را در بانک لبنانی فرانسوی که طرف معامله با آمریکاست، مسدود کردند.

طبق این گزارش، بانک‌ لبنانی فرانسوی و بانک سوشیت جنرال هیچ یک به خطاکاری در این زمینه متهم نشده‌اند.


 



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
به گزارش  ابنا ـ بر اساس آمار رسمی انگلیس نام "محمد" رایج ترین نام در میان تازه متولدان  است که والدین برای اطفال انتخاب می کنند.
اداره ملی آمار انگلیس در بیانیه ای آورده است که محمد رایج ترین نام بوده و حتی تنها نامی است که جایگاه صدر بودن خود را در میان تازه متولدان در بریتانیا و ولز از سال 2007 حفظ کرده است.
برای اولین بار در سال 2009 نام "محمد" بسیار مورد استفاده قرار گرفت و سال بعد نیز با کنار زدن نام "اولیور" در مرتبه نخست قرار گرفت.
با توجه به اینکه "محمد فرح" از دوندگان انگلیسی در المپیاد لندن امسال دو مدال طلا کسب کرد، پیش بینی می شود که نام محمد طی سال جاری افزایش چشمگیری یابد.
از سوی دیگر افزایش اقلیت مسلمان در بریتانیا، افزایش استفاده از نام محمد را به دنبال دارد؛ به طوری که آمار جدید نشان می دهد نسبت مسلمانان بریتانیا در سال 1990 دو درصد بوده که در سال 2010 به 4.6 درصد رسیده است، از این رو پیش بینی می شود که این میزان در سال 2030 به 8 درصد برسد.


 



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
به گزارش موعود به نقل از شیعه نیوز، محمد مرسی رئیس جمهور مصر پس از برکنار کردن حسین طنطاوی و سامی عنان رئیس شورایعالی نیروهای مسلح مصر و رئیس ستاد ارتش این کشور سیطره خود را بر دو قوه مجریه و مقننه این کشور تحمیل کرده است. برخی از ناظران بر این باورند این تغییرات فرمایشی بوده و هیچ تغییری در ساختار نظام سیاسی موجود ایجاد نشده است. از سوی دیگر در هر مرحله شاهد تحولات سیاسی و امنیتی در مصر هستیم که نگاه ها را به سوی معاهده کمپ دیوید سوق می دهد. آیا برکنار شدن فرماندهان ارشد ارتش مصر به معنای از بین رفتن سیاست ها و حکومت نظامیان خواهد بود و آیا شورای نظامی در مرحله آینده، این کشور را به سوی دولتی مدنی که خواسته بسیاری از مصر هاست، سوق خواهد داد؟
لینا ظهرالدین خبرنگار این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: رئیس جمهور مصر در مدتی کوتاه شماری از مهم ترین فرماندهان ارتش این کشور را بازنشسته و سه فرمانده جدید انتخاب کرد. پیش از این اخباری منتشر شد که مرسی به احتمال زیاد سرلشکر محمد العصار معاون وزیر دفاع سابق که دارای روابطی خوبی با آمریکا و مهندس روابط نظامی آمریکا و مصر است، برکنار خواهد کرد.
منابع آگاه در مصر اعلام کردند رئیس جمهور مصر با تغییرات جدید در ارتش تلاش می کند توان جدیدی به ارتش بدهد. از سوی دیگر این اقدام مرسی نشان داد که وی از اختیارات مطلق برخوردار است و می تواند به تعهدات خود عمل کند
این تصمیمات به صورت ظاهری انقلابی دیده می شود که ناشی از انتخاب قانونی و دموکراتیک محمد مرسی است ولی ناظران امور پنهان در مصر تاکید می کنند این تصمیمات به سود آمریکا و اسرائیل است چرا که یکی از پیامدهای این تصمیم تشدید محاصره نوار غزه و از بین رفتن تونل ها به عنوان شریان حیاتی ساکنان غزه است. برای آمریکا و اسرائیل حفظ معاهده کمپ دیوید و ادامه همکاری نظامی و اطلاعاتی میان قاهره و واشنگتن ازاهمیت زیادی برخوردار است. این مسئله سیاست ثابتی است و مصر نمی تواند از این سیاست به رغم تغییرات ایجاد شده در ارتش چشم پوشی کند.
گزارشگر این شبکه گفت: بر اساس معاهده کمپ دیوید، ارتش مصر وابسته به کمک های آمریکاست و بودجه ارتش مصر یک سوم اقتصاد مصر را در بر می گیرد. پرسش های زیادی در مصر مطرح شده که مصری ها را درباره وضع مرحله آینده در این کشور نگران کرده است. بسیاری از بازنشسته شدن سران ارشد ارتش مصر راضی نیستند و بر محاکمه این افراد به جای دادن نشان کشوری تاکید می کنند. احمد ماهر هماهنگ کننده جنبش ششم آوریل تاکید کرد« این سران سابق نظامی در حوادث خیابان محمد محمود، مقر کابینه،خیابان عباسیه و ماسپیرو مسئول هستند و باید محاکمه شوند». قطع نظر از این که این تغییرات در مصر بر اساس تفاهم با ارتش یا آمریکا بوده باشد یا نباشد ولی شکی در این نیست نقش ارتش مصر در مرحله جدید در بوته آزمون قرار گرفته است.




:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
عضو کمیته روابط خارجی حزب آزادي و عدالت مصر با اشاره طرح رئیس جمهوری این کشور برای حل بحران سوریه، تأکید کرد طرفهای منطقه ای می توانند نقش بهتری را در این زمینه ایفا کنند.
"دينا زكريا" با اشاره به اینکه طرح "محمد مرسي" رئیس جمهوری مصر مي تواند زمينه حل مسالمت آميز بحران و توقف خونریزی و کشتار را فراهم کند، اظهار داشت: طرح مرسي شامل همكاري تركيه ، ايران، عربستان و مصر  براي حل بحران سوريه است؛ و  مرسي معتقد است طرف هاي منطقه اي مي توانند نقشي بهتر در حل بحران سوريه ايفا كنند.
زکریا با هشدار درباره پیامدهای وخیم دخالت خارجي در بحران سوريه گفت: این 4 كشور چهارگانه مذكور بايد برای حل بحران سوريه همكاري كنند.
وی خاطرنشان کرد: حزب آزادي و عدالت مصر، اصلاحات را حق مردم سوريه مي داند؛ اما مطالبه اصلاحات بايد مسالمت آميز باشد، و باید از درگيري هاي مسلحانه و خونريزي اجتناب كرد.


 



:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
به گزارش ابنا ـ جروزالم پست گزارش داد: صاحبان صنایع بزرگ و تکنولوژی اسرائیل می‌گویند که مشتریان بین‌المللی آنها درخواست کرده اند که در مورد ادامه تولیدات خود در آستانه جنگ علیه ایران تضمین بدهند.
براساس این گزارش، بحث حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران بخش‎های مختلف تجاری اسرائیل را هدف قرار داده است. روسای شرکتهای تکنولوژیک و اقتصادی می‌گویند که مجبورند به مشتریان خارجی درباره آینده تولیدات خود با توجه به حمله احتمالی اسرائیل به ایران توضیح دهند.
«ژاکوب روزنبرگ» یکی از روسای صنایع تجاری بزرگ اسرائیل گفت: بحث حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران به ایمنی و امنیت ما آسیب می‌زند و بسیاری از شرکت‌های آمریکایی که مشتریان ما هستند ما را تحت فشار قرار می‌دهند و از ما یک پاسخ شفاف در زمینه آینده می‌خواهند.
وی گفت: اگر اسرائیل هدف حملات موشکی متعدد قرار بگیرد چگونه باید به تقاضاهای خارجی پاسخ دهیم.
روزنبرگ گفت: اگر اسرئیل هدف حملات موشکی و راکتی قرار بگیرد اقتصاد اسرائیل دچار اختلال خواهد شد و تحویل کالاهای سفارش داده شده به مشتریان خارجی متوقف خواهد شد.
وی از آنچه که وی بحث‌های غیرمنطقی درباره حمله به ایران خوانده انتقاد کرد و گفت: من تا کنون ندیدیم که جنگ به جای کابینه دولت در رسانه‌ها مدیرت شود. چنین شرایطی باعث می‌شود که تصمیم درباره سرمایه گذاری و عقد قرارداد با شرکت‌های اسرائیلی مشکل شود.
این درحالیست که روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نیز پیش از این با انتشار گزارشی به بررسی هزینه‌هایی که حمله احتمالی به ایران و در مقابل پاسخ ایران به این حمله، به اقتصاد اسرائیل وارد می‌کند، پرداخت.
پیش از این هم "استنلی فیچر" رئیس بانک مرکزی اسرائیل در مصاحبه‌ای نسبت به تبعات اقتصادی حمله به ایران هشدار داده و اذعان کرده بود که حمله به ایران می‌تواند برای اسرائیل بحران اقتصادی به بار آورد.


 



:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
امام رضا (ع)فرمودند: «برای اینکه اخلاص و توحید و اسلام و بندگی خدا ظاهر و آشکار گردد و از طریق حجت خداوند عزوجل بر اهل شرق و غرب تمام شود و نیز جریانات منافق داخلی و همچنین مسلمانان سهل انگار و ضعیف الایمانی که نماز و احکام شرعی را سبک می شمارند با برپایی نمازهای جماعت، تکلیف و موضعشان مشخص شود.»

به گزارش مهر، خاستگاه بیداری اسلامی قطعاً مساجد بوده است اما نکته ای که اهمیتش از این هم بالاتر است این است که تمام انقلاب هایی که در سایه بیداری اسلامی شروع شده است، به مسجد و نماز جماعت هم ختم می شود.

1. نماز جماعت؛ اولین تشکل اجتماعی اسلام

 



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
«علي تويج» مسئول واحد اطلاع رساني آتش نشاني نجف اشرف گفت: در پي آتش سوزي گسترده در يکي از هتل هاي شهر نجف اشرف بيش از 40 زائر ايراني در محاصره آتش نجات يافتند.
وی افزود: در اين آتش سوزي به هيچ يک از زائران ايراني اسيبي وارد نشد.
تویج گفت هنوز علت دقيق آتش سوزي مشخص نيست اما احتمال مي رود اين حادثه به علت اختلال در موتور مولد برق رخ داده باشد.


 



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
 
 
عباسی در نشست بخش تحول علوم انساني نمايشگاه قرآن گفت: خدا مي‌داند توطئه صهيونيستي چیزی نیست جز آنکه براي عقيم كردن دختران از چيپس و پفك استفاده كند. آخر هزينه‌اي که برای اين تبليغات سيب زميني سرخ كرده و ذرت بو داده می شود از كجا مي‌آيد، كه هر ساعتي تلويزيون و راديوي جمهوري اسلامي را روشن مي‌كنيم مدل توپي و يا موتور‌ي‌اش تبليغ مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري دانشجو، حسن عباسي در نشست بخش تحول علوم انساني نمايشگاه قرآن با عنوان «انسان در علوم انساني اقتدار آفرين» به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بخشی از سخنانش گفت: علم انساني غربي‌ها امروز پاسخ مناسبي به پرسش اول در مورد اينكه انسان چيست و كيست، نداده است. علم غربی بیان کرده انسان حيوان غير قابل اعتماد است. در تبيين دنياي انسان و مناسبات اجتماعي و روابط بين انسان‌ها، گل سرسبد علوم غربی كه علم اقتصاد است، جامعه را طوري به فاجعه كشانده است که آن جامعه در حال فروپاشي است.

در حداكثر و در حد اعلايش اگر ما به علم انساني غربي ها تن در دهيم كه تن نمي‌دهيم، عاقبتي كه منتظر ماست آن اتفاقي است كه در اسپانيا، يونان، ايتاليا، ايالات متحده، كانادا، انگليس و ساير كشورهاي غربي افتاده است، غير از اين نيست مطمئن باشيد. شما ببنيددر 5، 6 ماه گذشته چطور فتيله‌ ارز و سكه و دلار و اينها بدون هيچ منطقي بالا و پايين مي‌شود.


بزرگترين اشتباه جمهوري اسلامي اين بود که بايد ابتداي انقلاب، كنار دست بانك مركزي، نهاد انقلابي صندوق درست مي‌كرد. تنها جايي كه در انقلاب اسلامي به هیچ وجه روحيه‌اي انقلابي ندارد بانك مركزي است و جمهوري اسلامي از جايي زمين مي‌خورد كه اسمش بانك مركزي و وزارت اقتصاد است.


رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان بعد از فتنه در سال 88 در ديدار با اساتید دانشگاه فرمودند: علومي كه از غرب آمده است مال جامعه‌اي خودشان است و به درد ما نمي‌خورد. اينجا مسئولان با علومي كه نبايد بیاموزند، تربیت مي‌شوند و با همین دانش کسب شده، مسئول دستگاه‌های دولتی می شوند و نتیجه اش را امروز در در وزارت اقتصاد مي‌بينيم.


كينز در مقاله‌اي در سال 1930 گفته است براي رشد اقتصادي غرب چاره جز رواج طمع و ربا را در جامعه نداریم. این سخن به ما قبل جنگ جهاني دوم بر می گردد در حالی که کینز را معمار اصلاح اقتصاد بعد از جنگ جهاني دوم قلمداد می كنند.

اکنون شيوع طمع در جامعه ما در قالب كاري است كه تلويزيون جمهوري اسلامي بواسطه تبليغات بازرگاني‌اش انجام مي‌دهد كه زندگي مردم شده فلان خوردني توپي و موتوري. 82 سال بعد از جمله‌اي كه كينز گفت، امروز در حكومت اسلامي تلويزيون صبح تا شب در ماه رمضان برنامه‌اي اخلاقي را قطع مي‌كند و در بین آن مردم را به طمع دعوت مي‌كند.


توطئه صهيونيستي


خدا مي‌داند اگر بانک های جمهوري اسلامي تبليغ نكنند چه بودجه‌اي ذخيره مي‌شود و آن ها مي‌توانند دردهاي زيادي از جامعه را درمان كنند. خدا مي‌داند توطئه صهيونيستي چیزی نیست جز آنکه براي عقيم كردن دختران از چيپس و پفك استفاده كند. آخر هزينه‌اي که برای اين تبليغات سيب زميني سرخ كرده و ذرت بو داده می شود از كجا مي‌آيد، كه هر ساعتي تلويزيون و راديوي جمهوري اسلامي را روشن مي‌كنيم مدل توپي و يا موتور‌ي‌اش تبليغ مي‌شود.


آن‌هايي كه فكر مي‌كنند كه چرا مراكز زنان و زايمان و نازايي اينقدر پرمشتري است بروند ببينند در 20 سال گذشته مهمترين خوراك و تنقلات دختران مملكت مدل توپي‌اش بوده يا موتوري‌اش. ازدواج كه در کشور ما سنش به تاخير افتاده و بعد از ازدواج هم كه خانم ها بچه‌دار نمي‌شوند تا دكترا بگيرند و بعد هم كه تصمیم به بچه دار شدن می گیرند، تازه اول رفت و آمد در مطب‌هاي زنان و زايمان و نازايي است؛ يكي از دلايل اين موضوع تغذيه‌اي نامناسب هم می تواند باشد.


اصلي ترين درد جامعه‌ ما چيست!؟


کینز، 82 سال قبل فرياد مي‌زند كه بايد طمع را رواج داد، ما در نمايشگاه قرآن مي‌نشينيم و مي‌گوييم درد جامعه‌مان چيست؟ اين است كه رسانه‌ ملي ما صبح تا شب مردم را به طمع دعوت مي‌كند. خدا مي‌داند كساني كه اين طور پيام‌هاي بازرگاني درست مي‌كنند و اين طور حرص و ولع و طمع را توليد مي‌كنند عاقبتشان چيست؟ اين ها اصحاب علي(ع) نيستند و نروند شب‌ها قرآن به سر بگيرند، اين ها اصحاب کینز هستند.


 



:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
 
 
فعالان «پان‌ترکیست» تلاش می‌کنند تا از فضای بوجود آمده در اثر وقوع زلزله، افکار مسموم خود را منتشر کنند.
به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری دانشجو، انتشار تصویری جعلی از کمک‌ خارجی به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی، مواضع ضدانقلاب را در شبکه های اجتماعی، با چالش بزرگی روبرو کرد.

بر اساس این گزارش، انتشار تصویری که ادعا شده بود، نشان دهنده کمک‌های فوری ترکیه به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی است، علاوه بر اثرگذاری سریع، دروغی بزرگ و نقشه‌ای هدفمند را افشا کرد.

هم‌زمان با انتشار خبر زلزله در شمال غربی کشورمان، تمامی محافل ضدانقلاب از جمله سایت‌ها و فعالان خاص شبکه‌های اجتماعی، اقدام به تبلیغات منفی، بزرگ‌نمایی فاجعه و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران کردند.

در این میان، تصویری در بعضی از شبکه‌های اجتماعی خارجی منتشر شده و ادعا شد که کمک‌های ترکیه به زلزله‌‎زدگان ایرانی، در زمانی کوتاه و به فاصله چند ساعت از وقوع زلزله به دست آنها رسیده است، در حالی که حاکمیت ایران، دست روی دست گذاشته و تنها نظاره‌گر اتفاق بوده است.


اما به فاصله‌ای اندک معلوم شد که این تصویر متعلق به کمک‌های ارسالی ترکیه به مناطق دیگری از جهان (کمک‌های ارسالی به مسلمانان برمه) بوده و ارتباطی به زلزله ایران ندارد.

این در حالی است که استان آذربایجان شرقی، نه تنها نیازمند کمک خارجی جهت رفع نیازهای زلزله‌زدگان نیست، بلکه تاکنون احتیاج چندانی به کمک‌های استان‌های همچوار خود نیز در امر امداد رسانی به این هموطنان نداشته است.

به نظر می‌رسد که بعضی فعالان «پان‌ترکیست» با راهنمایی ضدانقلاب، تلاش می‌کنند تا با سوءاستفاده از فضای مجازی و احساسات پاک هموطنان داغدار، از فضای به‌وجود آمده در اثر وقوع زلزله، کمال سوء استفاده را داشته باشند.

گفتنی است بخشی از این برنامه روانی که از سوی ضدانقلاب در فضای اینترنت در حال اجراست، شامل حمله به صداوسیما و تخریب وجهه آن و تبلیغ مستقیم جهت بالا بردن بینندگان شبکه‌هایی مانند «بی‌بی‌سی» و «صدای آمریکا» می‌شود.


 



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

به گزارش شیعه آنلاین، حدود دو سال از ساخت برج های آسمان‌خراش اطراف خانه خدا می گذرد.

به رغم همه اعتراضات و نارضایتی مسلمانان سراسر جهان از ساخت چنین برج هایی در نزدیکی کعبه، اما آل سعود به احساسات مسلمانان توجهی نکرد و مانند کسی که برای املاک و ارث پدری خود تصمیم می گیرد، به ساخت و ساز خود ادامه دارد.

از اشکالاتی که در آن زمان به این برج ها گرفته می شد، شکل ظاهری آن بود که شباهت زیادی به نمادهای فراماسونری داشت.

دیگر اشکال اساسی که به این آسمان‌خراش ها گرفته می شد، سایه و تاریکی بود که بر روی کعبه می انداختند.

در همین راستا طی چند روز اخیر تصویری از بالاترین طبقه یکی از این برج ها گرفته شده و در رسانه ها و سایت های اجتماعی جهان عرب منتشر شده که بسیار تأثیر گذار و ناراحت کننده بود و عمق جنایت آل سعود به خانه خدا را نشان می دهد.

شاید در وهله نخست نگاه کردن به این تصویر، بسیار ساده و یا حتی زیبا به نظر بیاید، اما با کمی تفکر درباره آن، هر مسلمانی احساس انزجار و ناراحتی می کند زیرا با ساخت این برج ها، خانه خدا در زاویه ای قرار گرفته که گویا در زیر پا و محلی پست قرار دارد.
 

 


:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

خبرگزاری فارس: رسول اکرم(ص) در خصوص اثرات نگاه می‌فرماید: نگاه بد، تیری از تیرهای مسموم شیطان است که هر کس از ترس خدا چشم خود را فرو بندد، خداوند به او ایمانی می‌دهد که از درون خویش شیرینی و مزه آن را احساس می‌کند.

خبرگزاری فارس: بهترین ویژگی دوست از منظر رسول‌الله(ص)

 حجت‌الاسلام قرائتی:

* نگاه و آداب نگاه کردن

«قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَیَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِکَ أَزْکَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ»

به مردان مومن بگو: از بعضی نگاه‌های خود (نگاه‌های غیرمجاز) چشم‌پوشی کنند و دامن خود را حفظ کنند. این برای پاک‌تر ماندن آنان بهتر است، خداوند به آنچه انجام می‌دهند، آگاه است.

- حضرت علی (ع) فرمود: «أول نظرة إلى المرأة فلا تتبعوها بنظرة أخرى و احذروا الفتنة»، نگاه اول مانعی ندارد؛ ولی ادامه نگاه اشکال دارد؛ زیرا سبب فتنه می‌شود.

- در حدیثی می‌خوانیم: تمام چشم‌ها در قیامت گریان است مگر سه چشم؛ چشمی که از ترس خدا بگرید و چشمی که از گناه بسته شود و چشمی که در راه خدا بیدار بماند.



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1391 | نظرات ()