آیینه دل
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

خدایا می دانی که تار وپود وجودم با مهر تو سرشته شده است واز لحظه ای که به دنیا آمده ام ، نام تو را در گوشم خواندند ویاد تو را بر قلبم گره زده اند.

هرگاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد ، تو او را خراب کردی .

خدایا به هر که وبه هرچه دل بستم ، تو دلم را شکستی .

عشق هرکسی را به دل گرفتم ، تو قرار از من گرفتی .

هر کجا خواستم دل مضطرب ودردمندم را آرامش دهم ، درسایه امیدی و به خاطر آرزویی برای دلم امنیتی به وجود آورم ،تو یکباره همه را بر هم زدی ودر توفان های وحشت زای حوادث رهایم کردی تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیر امیدی نداشته باشم و هیچ وقت آرامشی وامنیتی در دل خود احساس نکنم... .

تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم وبجز تو آرزویی نداشته باشم وجز تو به چیزی یا کسی امید نبندم وجز در سایه توکل به تو آرامش وامنیت احساس نکنم .

خدایا تو را بر همه این نعمت ها شکر می کنم.

 

 

 

 

 

 

فرازی از مناجات شهید مصطفی چمران

 





:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: