لا اله الا الله» نقیض «یا علی» است!
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
کارشناس، مفتی و دکتر وهابی که همیشه دشمنی اش را با مردم ایران نشان داده است، از اهل سنت ایران خواست از حکومت جمهوری اسلامی ایران حمایت نکنند. وی همچنین شیعیان را مشرک خطاب کرد.



 

به گزارش  جام نیوز ،کارشناس شبکه ماهواره ای وهابیت که مواضع ضد شیعی اش معروف است و با کوچک ترین بهانه ای، به شیعیان فحاشی می کند، از اهل سنت ایران خواست مراقب باشند که بار دیگر فریب  جمهوری اسلامی ایران را نخورند.
 
«ملازاده» گفت: «اهل سنت ایران باید از انقلاب ...[امام] خمینی، عبرت همیشگی بگیرند و دوباره نیرنگ نخورند؛ اما در زمینه فردی، هرکس که شرک را رد کرد، برادر ماست.»
 
 
وی در ادامه بدون این که عقیده شیعیان را به درستی تبیین کند، گفت: «کسی که «لا اله الا الله» گفت و آن را نقض نکرد، مؤمن است. «یا علی» گفتن نقض «لا اله الا الله» است. غیر خدا را خواندن نقض «لا اله الا الله» است.»
 
گفتنی است، شیعه هیچ گاه امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) را به جای خدا قرار نداده است و معتقد است کسی که چنین کند، برای خدا شریک قائل شده است؛ اما این ارتباطی با «یا علی» گفتن ندارد.
 
باید از این مفتی پرسید، با چه دلیلی و برهانی چنین حرفی می زند، آیا شخص به صرف «یا علی» گفتن، مشرک می شود؟
 
در این صورت، حتی اگر شخصی، شخص دیگری را صدا کند و خطاب کند، باید مشرک باشد! آیاصدا کردن پیامبر و گفتن «یا رسول الله(صلی الله علیه و آله)» جایز است؛ اما گفتن «یا علی» شرک است؟!
 
از گفته های این کارشناس، مفتی و دکتر وهابی مشخص است که به واسطه عنادی که با انقلاب اسلامی مردم ایران و با شیعیان دارد، از گفتن هر کذبی، ابا ندارد. وی تنها می خواهد، مخالفتش را با جمهوری اسلامی و شیعه نشان دهد تا بودجه بیشتری از انگلستان و عربستان دریافت کند.


 





:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: