خاطراتی تلخ از لحظات التماس یک کودک+عکس
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
بر اساس اعلام این نظامی سابق، دستور، مجبور کردن مردم به دویدن و افتادن روی زمین بود؛ آن کسی که کندتر می دوید مورد ضرب و شتم قرار می گرفت و این یک قانون بود.
 
 
یکی دیگر از نظامیان سابق اسرائیلی در بیان خاطرات خود از سوءرفتار ارتش اسرائیل با کودکان و مردم فلسطینی، به توصیف عملیاتی در روستای «آزون» در کرانه باختری پرداخته و گفته است: ما روستا را گرفتیم و به سمت خانه ها رانندگی کردیم و سپس شاهد گروهی از کودکان 9 تا 10 ساله ای بودیم که مشغول فرار بودند.
 
 
 
* فرمانده اسرائیلی به سمت کودکان فلسطینی نارنجک پرتاب کرد
 
این نظامی سابق ادامه داده است: کودکان فرار کردند و به بالکن خانه ای رفتند، سپس فرمانده یک نارنجک بی حس کننده برداشت و آن را به سمت این بالکن پرتاب کرد؛ نارنجک منفجر شد؛ من نمی دانم که کسی آسیب دید یا نه اما منجر شد که کودکان از بالکن فرار کنند.
 
 
 
* اسلحه کشیدن فرمانده ارتش اسرائیل به سمت کودکی زیر سن قانونی
 
این نظامی سابق اسرائیلی همچنین تعقیب کودکانی را به تصویر کشیده است که در جریان این تعقیب، فرمانده آنها اسلحه خود را بیرون کشیده و به سمت صورت یکی از کودکانی که در فاصله نزدیکی قرار داشت، هدف گرفته است.
 
در ادامه خاطرات این نظامی آمده است: این کودک از ترس پس افتاد و مطمئن بود که کشته خواهد شد، او شروع به التماس کرد تا زنده بماند؛ یک کودک باید برای زندگی التماس کند؟ یک تفنگ پر به سوی او هدف گرفته شده است و او باید برای بخشایش التماس کند؟ این همان چیزی است که یک عمر زخم آن برای این کودک باقی خواهد ماند.
 
 
 
در ادامه این خبر آمده است که ارتش اسرائیل در واکنش به اقدام گروه شکست سکوت در انتشار این خاطرات اعلام کرده است که این گروه مدارک سابقه ای کافی را ارائه نکرده اند تا تحقیقات در مورد ادعاهای خاص آنها آغاز شود.
 
ارتش اسرائیل با صدور بیانیه ای در این رابطه اعلام کرده است که سازمان شکست سکوت درصدد ایجاد تبلیغاتی منفی علیه ارتش و نظامیان است.





:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: