یشنهاد 50 هزار دلاری شبکه الجزیره به شیخ الاسیر
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
به گزارش ابنا ـ پایگاه خبری "شوکوماکو"به نقل از منابع آگاه نوشت که «شیخ احمد الاسیر» به همراه هوادارانش و تسلیحاتی که در اختیار دارند، قصد دارد با بستن راه جنوب و تمرکز در آنجا با حزب الله لبنان درگیر شوند.
این پایگاه خبری تاکید می‌کند که دستگاه‌های امنیتی لبنان تصاویری از سلاح‌ها و تجیهزات نظامی شیخ الاسیر را در خیمه‌های آنها و مراکز استقرارشان در اختیار دارند.
همچنین برخی هواداران الاسیر به نقل از وی می‌گویند که شیخ هم اکنون به این باور رسیده که باید نزاع را از مرحله کلامی به مرحله نظامی منتقل کرد.
این درحالی است که گفته می‌شود، دولت قطر روز گذشته به شیخ الاسیر پیشنهاد داده تا در برابر گرفتن 50 هزار دلار در برنامه‌ای ضدسوری در شبکه قطری الجزیره شرکت کند.
این برنامه قرار است، تحت عنوان «انقلابی سوری» از الجزیره پخش شود و در صورت موافقت شیخ الاسیر با حضور در آن بابت هر جلسه حضور در این برنامه 50 هزار دلار از الجزیره دریافت خواهد کرد.
یکی از محورهایی که با ادامه شکست‌های توطئه‌های غرب علیه محور مقاومت و از جمله حزب الله مطرح شد، موضوع برجسته سازی گروه‌های سلفی در لبنان است. غرب و محور صهیونیستی که با استفاده از ابزارهای مختلف نظیر جنگ 33 روزه و توطئه دادگاه حریری و همچنین ایجاد فتنه داخلی در لبنان موفق به از بین بردن سلاح مقاومت نشدند، این بار طرحی را در دستور کار قرار داده که بر اساس آن جریان‌های سلفی لبنان را مقابل حزب‌الله قرار دهند تا از این منظر از طریق نیروهای تروریستی القاعده که برای دخالت در امور داخلی سوریه در لبنان تجمع کرده‌اند، حزب الله لبنان را نیز تحت تاثیر قرار دهند و شیخ الاسیر یکی از این دستاویزهاست.


 





:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: