بحث حمله به ایران برای اقتصاد اسرائیل بسیار مضر است
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
به گزارش ابنا ـ جروزالم پست گزارش داد: صاحبان صنایع بزرگ و تکنولوژی اسرائیل می‌گویند که مشتریان بین‌المللی آنها درخواست کرده اند که در مورد ادامه تولیدات خود در آستانه جنگ علیه ایران تضمین بدهند.
براساس این گزارش، بحث حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران بخش‎های مختلف تجاری اسرائیل را هدف قرار داده است. روسای شرکتهای تکنولوژیک و اقتصادی می‌گویند که مجبورند به مشتریان خارجی درباره آینده تولیدات خود با توجه به حمله احتمالی اسرائیل به ایران توضیح دهند.
«ژاکوب روزنبرگ» یکی از روسای صنایع تجاری بزرگ اسرائیل گفت: بحث حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران به ایمنی و امنیت ما آسیب می‌زند و بسیاری از شرکت‌های آمریکایی که مشتریان ما هستند ما را تحت فشار قرار می‌دهند و از ما یک پاسخ شفاف در زمینه آینده می‌خواهند.
وی گفت: اگر اسرائیل هدف حملات موشکی متعدد قرار بگیرد چگونه باید به تقاضاهای خارجی پاسخ دهیم.
روزنبرگ گفت: اگر اسرئیل هدف حملات موشکی و راکتی قرار بگیرد اقتصاد اسرائیل دچار اختلال خواهد شد و تحویل کالاهای سفارش داده شده به مشتریان خارجی متوقف خواهد شد.
وی از آنچه که وی بحث‌های غیرمنطقی درباره حمله به ایران خوانده انتقاد کرد و گفت: من تا کنون ندیدیم که جنگ به جای کابینه دولت در رسانه‌ها مدیرت شود. چنین شرایطی باعث می‌شود که تصمیم درباره سرمایه گذاری و عقد قرارداد با شرکت‌های اسرائیلی مشکل شود.
این درحالیست که روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نیز پیش از این با انتشار گزارشی به بررسی هزینه‌هایی که حمله احتمالی به ایران و در مقابل پاسخ ایران به این حمله، به اقتصاد اسرائیل وارد می‌کند، پرداخت.
پیش از این هم "استنلی فیچر" رئیس بانک مرکزی اسرائیل در مصاحبه‌ای نسبت به تبعات اقتصادی حمله به ایران هشدار داده و اذعان کرده بود که حمله به ایران می‌تواند برای اسرائیل بحران اقتصادی به بار آورد.


 





:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: