عربستان فقط 600 فقیر دارد!
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
 
 
ادعای وزیر امور اجتماعی سعودی در خصوص وجود فقط 600 فقیر در عربستان، به موضوعی برای طنزپردازان این کشور در شبکه های اجتماعی اینترنتی تبدیل شده است.
به گزارش مشرق به نقل از العالم، درحالیکه شهروندان عربستانی ادعای عجیب وزیر اموراجتماعی سعودی در خصوص وجود فقط 600 فقیر در عربستان را دستمایه طنز پردازی های خود در شبکه های اجتماعی اینترنتی قرار داده اند،  فعالان عربستانی اظهارات این وزیر را ناشی از نادانی و یا دروغ گویی او عنوان کردند.

یکی از شهروندان به نام "دکتر محمد العریفی" در واکنش به این موضوع نوشت: اظهارات وزیر بیانگر 2 احتمال است؛ یا اینکه مطبوعات به او دروغ می گویند و یا اینکه او به ما دروغ می گوید؛ درحالیکه کشور سرشار از فقرا است.

دکتر "عبدالعزیز یعرب" نیز تأکید کرد: اگر یک دیوانه چنین حرفی را می زد، توجیه می کردیم که او دیوانه است !! ولی هنگامی که بالاترین مقام برای مبارزه با فقر این حرف را می زند، چه کاری باید انجام دهیم؟!.

"عیسی آل مرزوق" فعال حقوقی عربستانی هم گفت:  "باید این وزیر را روی یک الاغ بست، و او را به مناطق فقیر نشین برد، تا بفهمد چند فقیر در کشور وجود دارد؛ و تا حدی او را با کفش بزنند که توبه کند".

این اظهارات وزیر امور اجتماعی سعودی در حالی مطرح شده که بر اساس آمار غیر رسمی منتشر شده از سوی مؤسسات خیریه، در این کشور نفت خیز بیش از 5 میلیون نفر فقیر هستند.


 





:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: