دلم گرفته
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

دلم گرفته اونقدرکه هرچقدربگم دل گرفته ام بازم کمه

اونقدرکه دل گرفته های عالم هم نمیتونن بگن باتوهمدردیم

اونقدرکه حالم رو فقط خدای مهربان درک میکنه ومیفهمه

اونقدرکه دوست دارم فقط دل گرفتگیم رو فراموش کنم وبازم چه بهونه ای بهترازاینکه غم دوری ونبودن آقامون روشکوه کنم وگریه هام روبه آقام هدیه کنم و...

آخ که گفتم آقام اینهمه روز وشب من خودم روخودمونی میگیرم باهات ومیگم:

آقام، آقام یعنی شده شماهم یه باربه من بگی شیعه من یاغلام من

با اشک یاد این بیت می افتم:

     هرچندکه خسته ایم ازاین حال نیا                شرمنده اگراشکال نداردنیا

ماخط تمام نامه هامان کوفی است                 آقای گلم زبان من لال نیا

فدای دل مهربونت آقا که گیر من نامهربون افتادی 

یاعلی 





:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
nima در تاریخ : 1391/5/9/1 - - گفته است :
سلام وبلاگ باحالی داری یه سری هم به مابزن.نیازمندی های گیلان گرافیک محلی مناسب برای معرفی سایت ،وبلاگ ومحصولات شما به صورت رایگان ونامحدود.به هرتعدادکه می خواهیدآگهی رایگان ثبت کنیدد.درج آگهی ویژه وبک لینک با قیمت مناسب،گیلان گرافیک بزرگترین مرجع آموزش ودانلودرایگان
www.gilangraphic.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: