اخبار دانش آموزان مسلمان به خوردن گوشت خوک!
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
گروهی از جوانان تندرو موسوم به«فلامس بیلانگ» در اعتراض به اینکه مدرسه به عقیده مسلمانان در ماه مبارک رمضان احترام گذاشته است، وارد مدرسه شده و به دانش آموزان گوشت خوک داده اند.
به گزارش شیعه آنلاین، گروهی از جوانان تندروی بلژیکی به مدرسه ای در این کشور حمله کرده و دانش آموزان را در ماه مبارک رمضان وادار به خوردن گوشت خوک کردند.

گروهی از جوانان تندروی بلژیکی به یکی از مدارس این کشور در منطقه فلامنکیه هنگام برگزاری مراسم جشن وارد شدند و دانش آموزان مسلمان را مجبور کردند تا در ماه مبارک رمضان گوشت خوک بخورند.

رسانه های بلژیکی در این باره نوشتند: گروهی از جوانان تندرو موسوم به«فلامس بیلانگ» در اعتراض به اینکه مدرسه به عقیده مسلمانان در ماه مبارک رمضان احترام گذاشته است، وارد مدرسه شده و به دانش آموزان گوشت خوک داده اند.

در همین راستا، این اقدام جوانان تندرو خشم مسئول مدرسه را برانگیخت و اعلام کرد که این برخورد آنها با دانش آموزان خارج از ادب و احترام بوده است.

گروه فلامس بیلانگ علاوه بر این اقدام اهانت آمیز خود مدعی شده اند که نتوانسته اند موفق عمل کنند.

بر اساس گزارش ها، اولیای دانش آموزان از این وضع پیش آمده شکایت کرده و گفته اند که معلمان و مدیر مدرسه در برابر اینگونه اقدامات مسئول هستند.

سخنگوی گروه اتحادیه سازمان های مراکشی در بلژیک گفت: این اقدام به منزله دشمنی علنی با مسلمانان است.

گفتنی است، مرکز مساوات و مبارزه با نژادپرستی اروپا در بروکسل اعلام کرد که نژادپرستی در این کشور علیه مسلمانان سه برابر شده است.


 





:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: