زنی که رکورددار نماز و روزه در جهان است
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
برخی از آنان را حتی نمی شناسم اما همه آنها به من محبت دارند و به من کمک می کنند. من زمان های قدیم را خیلی بیشتر از زمان حاضر دوست دارم زیرا مردم اخلاص بیشتری داشتند و خیلی بیشتر از مردم زمان حال به عبادت خداوند متعال می پرداختند و این جای تأسف دارد. به گزارش شیعه آنلاین، خانم «یامنه التیطری» زن 117 ساله الجزایری است که او را می توان رکورددار روزه گرفتن در جهان دانست.

وی که از سن 6 سالگی روزه گرفتن را شروع کرده، تاکنون 111 سال پیاپی است که روزه گرفته و امسال نیز به رغم کهولت سن، اما روزه گرفتن را ترک نکرده است.

او همچنین در طول عمر خود بیش از 200 هزار نماز واجب خوانده است. تعداد نمازهای مستحبی خود را به یاد نمی آورد.

این پیرزن الجزایری اکنون 160 نوه دارد. او می گوید: برخی از آنان را حتی نمی شناسم اما همه آنها به من محبت دارند و به من کمک می کنند. من زمان های قدیم را خیلی بیشتر از زمان حاضر دوست دارم زیرا مردم اخلاص بیشتری داشتند و خیلی بیشتر از مردم زمان حال به عبادت خداوند متعال می پرداختند و این جای تأسف دارد.






:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: