فلسفه غیبت امام عصر(عجل الله)
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
 
 
 
نود و پنجمین شماره ماهنامه 'نامه جامعه' به همت جامعة الزهراء(سلام الله علیها) و حوزه علمیه خواهران قم منتشر شد.


به گزارش «شیعه نیوز» ، نود و پنجمین شماره ماهنامه "نامه جامعه" به همت جامعة الزهراء(سلام الله علیها)، حوزه علمیه خواهران قم منتشر شد. "قرآن کریم آسان اما عمیق"، "جست و جوی سیره علوی در برخی توصیه های امیرمومنان"، "جلوه های بلاغی در کلام الهی"، "وحدت اسلامی در آینه نماز آدینه"، "فلسفه غیبت امام زمان"، "در مسیر تربیت"، "یا اولی الابصار"، "جام ولا"، "درس استاد"، "برایم بگو"، "آشنایی با ادبیات"، "فرزند ولایت و کوثر"، "سوغات عصر جدید"، "جوانه های بیداری"، "فقه و زندگی" و "مائده های آسمانی" ازجمله مطالب منتشر شده در آخرین شماره نامه جامعه است.

بنابراین گزارش "فلسفه غیبت امام عصر(عجل الله تعالی فرجه)" گفتاری در این نشریه است که با بررسی غیبت صغری و کبری حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه) به اهمیت و ضرورت وجود امام در جامعه می پردازد که در بخشی از آن می خوانیم: وجود امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) نمونه تمام عیار انسان کامل است، فلسفه حیات و زندگی است و اگر وجود چنین انسانی نباشد، حیات مانند کالبدی بی جان و بیابانی خشک و سوزان است.

در صفحه " نسیم صبح" این نشریه همچنین می خوانیم: ازجمله چیزهایی که می تواند یک خطر بزرگ برای فرهنگ مهدویت باشد، کارهای عامیانه و جاهلانه و دور از معرفت و غیر متکی به سند و مدرک در مسئله مربوط به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است که همین امر زمینه را برای مدعیان دروغین فراهم می کند.

شایان ذکر است، ماهنامه فرهنگی اجتماعی نامه جامعه به صاحب امتیازی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) و مدیر مسئولی مرضیه معینی منتشر می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 2112400-0251 تماس بگیرند و یا به نشانی الکترونیکی www.j-alzahra.org مراجعه کنند.






:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: