.............یا سیدی العطشان
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

شيعتي مهما شربتم ماء عذب فاذكروني ** أوسمعتم بغريب او شهيد فانذبون

فأنا السبط الذي من غير جرم قتلوني ** و بجرد الخيل بعد القتل عمدا سحقوني

ليتكم في يوم عاشورا جميعا تنظروني ** كيف استسقي لطفلي فابوا ان يرحموني

                                              وسقوه سهم بغي عوض الماء المعين



 

ای پیروان من هرگاه که آب خنک نوشیدید مرا یاد کنید** و هرگاه از شهیدی شنیدی برایم گریه کنید

من نوه رسول خدا هستم که بدون هیچ جرمی مرا کشتند** و پس از آن از روی عمد، مرا پایمال سم اسبان کردند

ای کاش در روز عاشورا مرا میدید** که چگونه برای فرزندم آب خواستم پس به من رحم نکردند

و او را با تیر سه شعبه عوض آب سیراب کردند





:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: