خاطره
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت


 http://dl.hamrahemontazer.ir/5-Rahbar/2-Picture/photo-rahbar.jpg

برتری از خورشید:

روزی در حسینیه جماران به منبر رفتم وخاطراتی از زندگی مقام معظم رهبری را بیان کردم. بعد از سخنرانی،شخصی که خود را پزشک معرفی کرد، به من مراجعه کرد وگفت:اجازه بدهید من هم یک خاطره برای شما بگویم: روزی در مطب بیمارستان نشسته بودم، بیماران را ویزیت می کردم که خانم بسیار محجبه ای به همراه فرزندش به عنوان بیمار به من مراجعه کردند.پس از معاینه، متوجه شدم که از خانواده آقا هستند. از مادر آن نوجوان سوال کردم که آیا شما با آیت الله العظمی خامنه ای نسبتی دارید؟ ایشان گفتند: بله من همسر ایشان هستم، تعجب کردم، به خانم مقام معظم رهبری عرض کردم:مگر شما پزشک خصوصی ندارید؟ ایشان گفتند: خیر، آقا چنین کاری را اجازه نمیدهند و می گویند شما باید مانند سایر مردم به بیمارستان مراجعه کنید.(حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری)

برگرفته از:http://mohsen1970yahosein.loxblog.com





:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: