جزئیات توزیع قرآن ترجمه وهابیت در تهران
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بسته‌بندی قرآن‌ها به صورتی بوده است که هیچ‌کس نمی‌توانست بدون باز کردن به محتوای آن پی ببرد؛ در نتیجه قرآن‌ها به ۸ داور اهدا شد.
به گزارش مشرق، مسعود ثقفی، مشاور مدیرکل و سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره موضوع توزیع قرآن چاپ عربستان با ترجمه وهابیت در تهران اظهار داشت: در یکی از مدارس تهران روز پنج‌شنبه، مسابقه قرآن فرهنگیان برگزار شد که در خاتمه مسابقه مقرر شد به ۸ داور هدیه‌ای اهدا شود که مدیر مدرسه عنوان می‌کند تعدادی قرآن وکیوم شده دارد.

ثقفی ادامه داد: بسته‌بندی قرآن‌ها به صورتی بوده است که هیچ‌کس نمی‌توانست بدون باز کردن به محتوای آن پی ببرد؛ در نتیجه قرآن‌ها به ۸ داور اهدا شد.

وی افزود: بعداً یکی از داوران، قرآن‌ را باز می‌کند و متوجه این موضوع می‌شود و بلافاصله به مسئولان اطلاع می‌دهد که آنها نیز از داوران خواهش کردند، کتاب‌ مورد نظر را بازگردانند؛ همه کتاب‌ها را پس می‌دهند به جز یک داور که او هم البته کتاب را بازگردانده است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: چاپ این کتاب‌های قرآن به سال ۱۴۱۷ هجری قمری باز می‌گردد و در بسته‌بندی پستی آن نیز سال ۱۹۹۷ درج شده است؛ به این معنی که این کتاب‌ها ۱۷ سال پیش چاپ شده است و تعداد کل بسته نیز ۱۹ کتاب است که همه آنها نزد مسئولان ذی‌ربط است.

وی افزود: معتقدیم مدارس باید هشیارتر باشند و ما هم به عنوان مسئولان آموزش و پرورش باید نظارت بیشتری داشته باشیم تا سوء استفاده از غفلت‌ها نشود.  

منبع: فارس




:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: