بیانیه و حمایت شش تن از مداحان معروف از حاج محمود کریمی
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

پیام مدیریت سایت: با سلام-فعلا بنا به فرمایشات استاد عزیز سکوت می کنیم و مطلبی ابراز نمی کنیم و روزه ی صبر می گیریم تا ایشان دستور دهند و بیانیه جمع کثیری از مداحان و شاعران کشور را در خصوص حمایت از ایشان به نمایش بگذاریم….

 

بیانیه استاد حاج منصور ارضی: به گزارش خیمه دل سوختگان استاد حاج منصور ارضی در دعای کمیل شب قبل در حرم سید الکریم (ع) در خصوص حمایت خود از حاج محمود کریمی این طوری فرمودند: «حداقل از دور امامت را بشناس نمیخواهد نزدیک بروی، چقدر حضرت سختی کشید، دشمن روایت دوازده امام را می دانست، اما ما همیشه دشمن را احمق فرض کردیم، الان دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر موثرتر است و اگر بتوانند می روند اذیت می کنند آن نوکر امام حسین را که او را بهم بریزند، اصلا ما نمیدانیم چه خبر است، حالا این نوکر امام حسین باید بیاید و ثابت کند که به خدا می خواستند اذیت کنند، ببینید رادیو اسرائیل چه می گوید در مورد نوکر امام حسین؟ همین کسانی که پای منبر من نشسته اند و سینه زدند، می نشینند و تحلیل می کنند که باید این کار را می کرد! نباید این کار را میکرد، تمام اجر محرم صفر  خود را دادی رفت با این حرف هایی که پشت سر طرف گفتی.

*دشمن کار می کند تا بفهمد چه عناصری موثر بودند برای پیروزی انقلاب تا آنها را ترور شخصیت کند، هر چیزی ما داریم از محرم وصفر است.

*زهر را توسط ندیمه ها و عناصر نفوذی که داشتند به حضرت دادند، روضه اصلی این است که امام عسکری را نشناخته از این دنیا می رویم.

*دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، این سینه زنی ها روشنگری است، این است که از چای ریز هیئت تا مداح هیئت همه را می زند، برخی هم بی توجه اند چند تا غیبت کردی؟ هر غیبتی هم برابر هقتاد زناست. بعد می آییم اینجا می گوییم الهی العفو هیچ اشکی نداریم و خسته می شویم بلند می شویم می رویم خانه.

 

بیانیه استاد حاج حسین سازور-اختصاصی خیمه دلسوختگان:

بررسانه هایی که حق می بینند،حق میگویند و حق می نویسند،اگر محمود کریمی در حلقه رسانه ها و سایتهای بی بصیرت داخلی که همگام و سخنگوی رسانه های بیگانه شده اند،به جرم دفاع از مکتب و امامش خمینی (ره) و نظامش ،انقلابش و ولی اش  امام خامنه ای و اندیشه اش ، ایستادگی در برابر فتنه و مزدورانش و وابستگی به خاندان شهیدش این گونه مورد تهاجم قرار می گیرد، «ما نیز در جرم او شریکیم و آماده محاکمه.»

 

بیانیه استاد حاج محسن طاهری-اختصاصی خیمه دلسوختگان: واقعیت امر باید از زبان شاکی و متشاکی شنیده شده و برآیند آن با تحقیقات نهادهای ذیربط، دقیقا طرح و بررسی شود.
به هر حال ما بر این باوریم امروز دستهای مرموزی از آستین برآمده تا با جوسازی، بزرگنمائی و بد اخلاقی، با استفاده از هر جریانی بر علیه قشر وسیع و اثر گذار مداحان اقدام نموده، که بتوانند به سیله ی سوءاستفاده از فضای حاکم این جایگاه رفیع را متزلزل نموده، و حصول نتایج حزبی – جناحی خود را دنبال کنند. ما قاطعانه این گونه اعمال و رفتارهای خزنده و زننده را محکوم مینمائیم.

 

اعلام حمایت استاد حاج محمدطاهری:

به گزارش خیمه دلسوختگان به نقل از عقیق: حاج محمد رضا طاهری پس از مراسم عزاداری شب شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) به نکاتی درباره اتفاقات اخیر اشاره کرد که می خوانید:

*این توطئه پیچیده ای است که الان در دادگاه مسیرش جلو می رود.

*سه مرتبه در مسیر برگش از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای شان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند. انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است.

*آنهایی که پای منبر ایشان یک قطره اشک ریختند اگر بیایند این روزها حرفهای دشمنان را بزنند خیلی نامردی است.

*می خواهند اذهان عمومی را از در خانه امام حسین دور کنند و محمود کریمی هم نوکر با اخلاص امام حسین است.

*من شب یلدا در مسیر کربلا بودم ولی شنیدم که صحبتهای ایشان در برنامه شب یلدا مثل تیر در قلب دشمنان بوده است.

*از قول خود من مطلبی دروغ را منتشر کرده اند که ما هم تکذیب کردیم، اما به حضرت عباس اگر من آن حرف را زده باشند.

*دفعات قبل نوبت حاج آقا منصور و حاج سعید بود حالا نوبت حاج محمود و شاید فردا نوبت…اما کور خوانده اند که بخواهند ما را از مسیر ائمه و در خانه  امام حسین جدا کنند.

*مطمئن باشند که اعتقاد مردم ما نسبت به دستگاه امام حسین قوی تر می شود.

 

اعلام حمایت استاد حاج سعید حدادیان:

به گزارش خیمه دلسوختگان به نقل از فارس نیوز:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ- همانا کسانی که دوست می دارند کارهای بسیار قبیح در میان آنان که ایمان آورده اند شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا می داند و شما نمی دانید. (سوره مبارکه نور آیه ۱۹)

 حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی‌اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می‌گذارد.

 دوراندیشان و مهرکیشان نیک می‌دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه‌پذیر نیست.

 به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه ۳ معلوم بود چه آتش کینه‌ای از سینه شبکه‌های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه‌ای بسیار موفق به دست‌بوسی مادر زانو می‌زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می‌نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را به رخ می‌کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می‌کشد.

 به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

 دشمنان و بدخواهان ،قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی‌بن عمران(ع)با مشاجره‌ای که در سوره قصص (۱) به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

 شک نیست که برخی از مسئله پیش آمده برای انتقام‌ گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می‌کنند؛ هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

 خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن ۴۵ سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی؛ عجیب نیست که رسانه‌های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» (۲) سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

 انشاءالله این محکمه عادلانه و خردمندانه پایان می‌پذیرد اما محمود کریمی را پایانی نیست که این قطره در اقیانوس بی‌پایان ابوالفضل (ع) سیر می‌کند؛ باشید و الطاف حضرتش را نظاره کنید.

۱٫ سوره مبارکه قصص- آیات ۹ و ۱۰

 ۲٫ سوره مبارکه شعرا – آیه ۱۹

 

بیانیه اعلام حمایت استاد حاج سید مجید بنی فاطمه:

به گزارش خیمه دلسوختگان به نقل از عقیق: حاج سید مجید بنی فاطمه در گفتگو با عقیق درباره اتفاق اخیر گفت: دوستان رسانه ای در خصوص انتشار اخبار مربوطه به اتفاقات اخیر پیرامون حاج محمود کریمی تقوای بیشتری پیشه کنند.این مداح اهل بیت در ادامه افزود: همان کاری را نکنیم که رسانه های بیگانه می کنند و تا زمانی که ابعاد قضیه اعلام نشده و حاج محمود صحبتی نکرده اند، با انتشار اخبار نادرست و غیر دقیق آب به آسیاب دشمن نریزیم.

 

* در پایان باید عرض شود که جمع کثیری از ذاکران اهل البیت (ع) از استاد عزیز حاج محمود کریمی اعلام حمایت نموده اند که فعلا بعلت اینکه حاج محمود عزیز فرمان سکوت داده اند ازبردن اسامی آن عزیزان معذور میباشم.ولی در یک فرصت مقتضی متنها نمایش داده میشود.




:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: