توسط مردم پاکستان صورت گرفت تعیین جایزه برای کشتن سازنده فیلم موهن آمریکایی
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

توسط مردم پاکستان صورت گرفت
تعیین جایزه برای کشتن سازنده فیلم موهن آمریکایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در پیشاور، تظاهرات گسترده مردم مسلمان این شهر در اعتراض به ساخت و انتشار فیلم موهن آمریکایی همچنان ادامه دارد.

پایگاه خبری «تریبون» پاکستان با انتشار خبر فوق از قول «عبدالاکبر چیترالی» رئیس «جماعت اتحادالعلما» در ایالت «خیبرپختونخواه» نوشت: علما و مسلمانان پاکستانی برای فردی که بتواند سازنده این فیلم موهن را بکشد جایزه 100 هزار دلاری تعیین کرده‌اند.

وی که در تظاهرات عظیم مردم در پیشاور سخنرانی می‌کرد خطاب به دولتمردان پاکستان عنوان داشت: در صورتیکه آمریکا انتشار این فیلم را متوقف نسازد باید سفیر این کشور را از خاک پاکستان اخراج کنند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل اعلام کردند: آمریکا و صهیونیسم جهانی سعی دارند مسلمانان را به افراط‌گرایی و گرایش به تروریسم متهم کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تجار و کسبه این شهر نیز محل کسب و کار خود را تعطیل کرده و با خروش خاصی در این تظاهرات اعتراض‌آمیز شرکت کردند.

گفته می‌شود که اصناف، احزاب، دانشجویان و جامعه وکلای شهر پیشاور نیز حضوری پررنگ در تجمعات اعتراض‌آمیز نسبت به انتشار این فیلم موهن آمریکایی دارند.

از زمان انتشار خبر ساخت این فیلم شنیع، مردم مسلمان پاکستان تظاهرات و تجمعات گسترده‌ای را در سرتاسر این کشور به راه انداخته و مراتب خشم و نفرت خود را نسبت به آمریکا، غرب و سازندگان این فیلم اعلام داشتند.


 





:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: