نصرالله: طرح‌های خارجی علیه سوریه به بن‌بست رسیده است
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به هوشیاری مقاومت در قبال تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مقاومت به دور از چالش‌های موجود با قدرت مقابل تهدیدات ایستادگی کرده و معادلات جدیدی را رقم خواهد زد.

خبرگزاری فارس: نصرالله: طرح‌های خارجی علیه سوریه به بن‌بست رسیده است

به گزارش فارس، «امیر عبداللهیان»، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات لبنانی با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله دیدار و گفت‌وگو  کرد.

العالم نوشت: در این دیدار جدیدترین تحولات لبنان و برخی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سید حسن نصرالله در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای جمهوری اسلامی ایران در کمک به حل مسائل منطقه تصریح کرد: نقشه‌ها و طرحهای خارجی علیه سوریه به بن‌بست رسیده است و جمهوری اسلامی ایران بر اساس مواضع ثابت خود در حمایت و دفاع از حقوق ملت‌های منطقه، از خواسته‌های برحق مردم سوریه، حمایت و بر ارائه راهکارهای سیاسی در حل بحران سوریه تأکید می‌کند.

وی بر آمادگی مقاومت به منظور خنثی‌سازی و مقابله با توطئه‌های محور آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید و اضافه داشت: امروز در سایه بیداری اسلامی در خاورمیانه وضعیت رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری رو به ضعف و افول نهاده است. دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به هوشیاری مقاومت نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار داشت مقاومت به دور از چالشها و تنشهای اطراف با قدرت در مقابل تهدیدات ایستادگی کرده و معادلات جدیدی را رقم خواهد زد.

امیر عبداللهیان نیز در این دیدار اظهار داشت: با هوشیاری و همدلی مردم و دولت سوریه توطئه‌های خارجی علیه این کشور، که به منظور مقابله با محور مقاومت صورت می‌گیرد، به شکست انجامید.

وی افزود: ما اطمینان داریم که بشار اسد و مردم سوریه این مرحله را با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت و راه مقاومت و حمایت از کشورهای مقاوم در منطقه را ادامه خواهند داد.

عبداللهیان با اشاره به اراده، عزم و مقاومت مردم لبنان گفت: مثلث مقاومت، ارتش و مردم لبنان نقش مهمی در پیروزی و تثبیت جایگاه مهم منطقه‌ای این کشور دارد و ما ضمن تجلیل از روحیه مقاوم مردم لبنان و سایر گروههای سیاسی، بر کمک مستمر لبنان درهمه عرصه‌ها تأکید می‌کنیم.


 





:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: