سفره افطار در کلیساهای آمریکا+عکس
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
 
 
به خاطر رابطه خوب مسلمانان با جامعه آمریکا است که در رمضان امسال، چند کلیسا در ایالت میسوری‌ آمریکا علاقمند شده اند میزبان افطاری روزه داران آمریکایی باشند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگرچه برخی گروه های افراطی در آمریکا تلاش دارند رابطه میان مسلمانان این کشور با جامعه را متشنج کرده و از این راه، اسلام هراسی را ترویج کنند اما هوشیاری مسلمانان ، جلوی اجرای این نقشه را گرفته است و حتی سوزاندن مساجد هم باعث نشده، جامعه مسلمانان از تلاش خود برای ترویج صحیح آموزه های کامل ترین دین الهی در غرب دست بردارد.


به خاطر همین رابطه خوب مسلمانان با جامعه آمریکا است که در رمضان امسال، چند کلیسا در ایالت میسوری‌ آمریکا علاقمند شده اند میزبان افطاری روزه داران آمریکایی باشند.

بسیاری از مردم این کشور پس از حادثه 11 سپتامبر و تلاش های رسانه های غربی، تصویری ترسناک از اسلام داشتند اما تلاش های جامعه مسلمانان باعث افزایش روند آشنایی با این دین الهی طی سالهای اخیر در غرب شده است.

پدر فرانک سیرا، کشیش کلیسای فیلیپ مقدس که یکی از مجریان این طرح است، تاکید کرده که ارتباط قوی میان ادیان الهی، لازم و ضروری است.

آتش سوزی مسجد جوپلین که باعث سوختن بخش مهمی از این مکان الهی شد، یکی از اتفاقات تلخ روزهای اخیر در ایالت میسوری است اما خویشتنداری و ارتباطات خوب مسلمانان باعث شده تا کلیساهای این منطقه، برای دلجویی از مسلمانان پس از این اتفاق تلخ، روی به چنین کاری بیاورند و اعلام کرده اند به خاطر این برخورد شایسته مردم روزه دار، در بازسازی مسجد نیز حضور فعال خواهند داشت.






:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: