بوی پیراهن یوسف به مشام می‌رسد/ از همسایه خود متعجبیم
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

حجت‌الاسلام صدیقی تاکید کرد: ما باید حفره‌های شخصیتی خود را در ماه مبارک رمضان و به ویژه شبهای قدر جبران کنیم.


* تروریست‌های منطقه حرمله‌های زمان هستند


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید با همت مضاعف برای نجات اسلام و شیعیان در منطقه در برابر گرگهای بی‌رحم و غدار مبارزه کرد افزود: آنها حرمله‌های زمان و شاید بدتر از آن هستند لذا باید با سلاح دعا آنها را نابود کنیم.


وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار داشت: اینکه در آن شرایط، صدام خونخوار حاضر به مبادله اسرا شد، در واقع امداد غیبی بود.


حجت‌الاسلام صدیقی آزادگان سرافراز کشور را شهدای زنده هشت سال دفاع مقدس توصیف کرد و یادآور شد: آزادگان همان کسانی هستند که در دوران اسارت خود عزت و سربلندی خلق کردند و سید و سالار آزادگان حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی نیز شمع جمع اسرا بود.


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی از اسرا در حال حاضر جزو نخبگان علمی کشور و از افرد برجسته هستند، گفت: ما هم قدر آنها را می‌دانیم و انتظار داریم که این آزادگان سرافراز الگوی ما باشند.


وی با اشاره به در پیش بودن روز قدس به سابقه شکل‌گیری رژیم نامشروع اسرائیل پرداخت و ادامه داد: آخرین جمعه امسال با همه سالهای دیگر تفاوت دارد؛ غرب یک نطفه‌ نامشروعی را در منطقه حساس جهان کاشت و این نطفه ناپاک به صورت غده سرطانی و خنجر تیزی که به پهلوی اسلام فشار وارد می‌آورد، سبز شد.


حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به غصب سرزمین‌ها و اراضی فلسطینیان توسط صهیونیست‌های غاصب، ارعاب، قتل و یهودی‌سازی قبله اول مسلمانان و اهانت به آن را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی برشمرد.


امام جمعه موقت تهران ضمن سرزنش سران بی‌عرضه عرب که به جای جنگیدن با اسرائیل که هویت و حیثیت اعراب را به تمسخر گرفته، با مقاومت و سوریه می‌جنگند، ادامه داد: آنها در واقع مزدور آمریکا و اسرائیل هستند.


* انتقاد از مواضع ترکیه در تحولات اخیر


وی با بیان اینکه تعجب ما از همسایه‌ای است که روزی امپراطوری بوده و روزگاری با غرب درافتاده اما امروز با کمک به غرب علیه مقاومت فعالیت‌ می‌کند، تصریح کرد: عمر اسرائیل به پایان رسیده و این نفس‌های آخر آن است و این جسد بی‌رمق با بیماری‌هایی که دارد هرقدر آنها برای نجاتش تلاش کنند ابدا قابل نجات نیست و از بین رفتنی است. 


حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمن علیه کشورمان در حالی است که مردم و رسانه‌ها بصیرت کافی دارند، تصریح کرد: تحریم‌ها اثر‌گذار نیست و مصداق آن هشت سال دفاع مقدس است که ملت ما با شدید‌ترین فشارها با تحریم‌ها نیز مواجه بود.


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن به خیال خود می‌خواهد ملت شهید‌داده و راه شناخته ایران اسلامی را با فشار و تحریم از آرمانهای مقدسش باز دارد، یادآور شد: ایرانیان فرزندان عاشورا هستند و ملت ما ملتی حسینی است که فشارها آنها را نورانی می‌کند.


* بوی پیراهن یوسف به مشام می‌رسد


وی به بحران اقتصادی، گرانی و بیکاری جهان اشاره کرد و یادآور شد: جهان به هم ریخته است و ما معتقدیم که اینها مقدمه ظهور امام عصر(عج) است و بوی پیراهن یوسف به مشام می‌رسد.


حجت‌الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه در جنگ بدون حضور مردم پیروزی حاصل نمی‌شود، ادامه داد: این آخرین جنگ تاکتیکی دشمن است و در واقع آنها دیگر تیری در ترکش ندارند لذا این حربه دشمن باید مدیریت شود.


امام علی (ع) فرمودند اول آبادانی بعد مالیات

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت باید به ملت اعتماد کند و این مردم هستند که باید اقتصاد را پیش ببرند، به لزوم الهام گرفتن از منشور حکومتی امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر اشاره کرد و افزود: امام علی (ع) فرمودند که اول باید آبادانی به وجود آورد و سپس از مردم مالیات گرفت از این رو دولت باید کمبودها را شناسایی کند و مردم نیز هرجا که ببینند دولت دچار مشکل شده خودشان گره‌گشایی می‌کنند.


وی به لزوم اعتماد دولت به مردم و به ویژه نسل جوان اشاره کرد و ادامه داد: جوانان در بحث هسته‌ای، فناوری، صنعت و جنگ نرم به صورت معجزه‌آسایی درخشیدند و افتخارآفرینی کردند از این رو آنها باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.


حجت‌الاسلام صدیقی در ادامه خطبه دوم به کودتای عراق اشاره و تصریح کرد: واقعا مایه تاسف است که مثلث شوم ارتجاع عرب، حکام غرب و افزون‌طلب‌های درون عراق علیه دولت نوری المالکی به خاطر استقلال‌طلبی، همراهی با مردم و بیرون راندن آمریکا از عراق بنای کودتا داشتند هرچند تعدادی از افسران در این ماجرا دستگیر شدند اما امیدواریم دولت نوری المالکی با اتکا به مرجعیت آن کشور و مردم عراق از بحران‌ها به سلامت عبور کند.


خطیب موقت نمازجمعه تهران مسئله سوریه را موضوع عجیبی توصیف کرد و ادامه داد: در حالی که آمریکا، اسرائیل را به کلاهک‌های اتمی تجهیز کرده و برخی از کشورهای سلطنتی نیز حتی یک بار انتخابات نداشته‌اند، اما هرگز علیه‌ اینها صدایی بلند نمی‌شود ولی در کشوری که اصلاحات را آغاز کرده و مردم خودشان به آن رای داده‌اند، دد‌منشی می‌کنند.


واقعا آنها بی‌حیا و بی‌شعور هستند

وی به کشتار غیر‌نظامیان و خانواده‌های سوری توسط معارضان اشاره کرد و گفت: ننگ بر آنها که بچه کوچک را دار می‌زنند. واقعا آنها بی‌حیا و بی‌شعور هستند. دست سازهای آمریکا و وهابیت یعنی القاعده و تروریست‌ها، خون خواری می‌کنند؛ این چه اسلام و مسلمانی است اما آنها حمایت می‌کنند در حالی که این نشانه زوال آنها و نزدیکی نجات است.




:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: