تشدید توهین به مقدسات در قدس
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

در روزهاي اخير رژيم صهيونيستي اقدامات تنش آفرینی عليه مسجد الاقصي و مقدسات اسلامي در بيت المقدس انجام داده و شهرك نشينان صهيونيست اخيرا چندین بار با حمايت نظامیان این رژيم وارد حرم مسجد الاقصي شده اند.

خبرنگار شبکه العالم از بیت المقدس گزارش داد، اين اقدامات تجاوزكارانه در حالي انجام مي شود كه راست گرايان افراطي صهيونيست با تشدید اقدامات توهین آمیز خود، خواستار تخريب مسجد الاقصي و برپايي معبد خيالي يهوديان به جاي آن هستند.
 
"احمد ابوحليبه" از مسئولان كميته قدس در شوراي قانونگذاري فلسطين به شبكه خبري العالم،گفت: تجاوزات به مسجد الاقصي متوقف نشده است و در مناسبت هاي ديني بر حجم اين اقدامات افزوده مي شود تا صهيونيست ها با اين اقدام، افكار عمومي يهوديان را در راستاي حمايت از يهودي سازي كامل بيت المقدس تحريك و اموال بيشتري را براي اجراي اين طرح جمع آوری كنند.
 
سوء استفاده مكرر صهیونیست ها از مناسبت هاي ديني يهوديان براي هتک حرمت مسجد الاقصي، ادامه دارد؛ اين در حالي است كه فلسطيني ها همواره درباره توطئه هاي بزرگتر عليه مسجد الاقصي از جمله ملحق كردن بخشي از فضاي خارجي آن به املاك تحت نظارت شهرداري اشغالگران در بيت المقدس هشدار داده اند.
 
گروههاي مقاومت با وجود كمبود امكانات در مقابل اين تجاوزات سكوت نكرده اند و شاخه هاي نظامي آنها در اولين واكنش با شليك موشك به مواضع اشغالگران، به آنها درباره ارتكاب هر گونه حماقت عليه مقدسات اسلامي هشدار دادند.
 
 
"فوزي برهوم" سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين به خبرنگار العالم، گفت: مقاومت فلسطين بايد براي دفاع از بيت المقدس و مسجد الاقصي در همه سرزمين هاي فلسطيني، راهبردی يكپارچه در پيش بگيرد.


 





:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: