اولین حضور رسانه ای سردار سلیمانی بعد از "شایعه شهادت در دمشق" + عکس
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
 
 
 
عدم حضور رسانه ای سردار سلیمانی باعث می شد که عده ای همچنان پیگیر این شایعه شوند و حتی با یک درجه تخفیف ادعا کنند که سردار، شهید نشده ، مجروح شده است!

اولین حضور رسانه ای سردار سلیمانی بعد از "شایعه شهادت در دمشق" + عکس

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی انفجار ساختمان سازمان امنیت سوریه که به کشته شدن جمعی از مسوولان عالیرتبه این کشور انجامید، ابتدا رسانه های اسرائیلی و سپس رسانه های عربی و غربی، خبر دادند که «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران نیز درآن جلسه حضور داشت و بر اثر انفجار جان خود را از دست داده است.

خبر شهادت سردار سلیمانی، با واکنش سپاه روبرو شد به گونه ای که "سردار رمضان شریف" مسوول روابط عمومی این نیرو، اظهار داشت: کسانی که این شایعه را ساخته اند، در واقع آرزوهای خود را بیان کرده اند.

با این حال، عدم حضور رسانه ای سردار سلیمانی باعث می شد که عده ای همچنان پیگیر این شایعه شوند و حتی با یک درجه تخفیف ادعا کنند که سردار، شهید نشده، مجروح شده است!

در چنین شرایطی ، اولین حضور سردار سلیمانی در برابر دوربین های رسانه ها و در مراسم دیدار جمعی از کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب، نقطه پایانی بود بر شایعه صهیونیستی شهادت سردار سلیمانی در دمشق!

 


 





:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: